lördag 7 februari 2009

Lördag

Sitter just nu på mitt rum och grejjar. Skulle behövas städa här känns de som, för jag har grejer överallt. Mitt skrivbord är proppat med saker så man är ju förvånad att datorn äns ryms :P Kläderna som jag använt men som inte ska tvättas liggen mitt i fåtöljen. Den är ju proppfull med kläder..
Ida ska sova här ikväll så blir jag tvungen att städa för att madrassen ska rymmas. suck.
Hehe, får se vad vi hittar på men:)) Egentligen finns här inte mycket att göra annat än tv och sånt men det blir melodifestivalen o kolla på tror jag.
Annars har jag suttit nästan hela dan och läst "Om jag kunde drömma" (twilight) Och den är så himla bra, har inte kunnat lämna ifrån mig den. Så fort jag kommer till stan måste jag fara och köpa eller låna dom andra böckerna! så jäklarns bra. för snart är denna slut:O Och sen MÅSTE jag se filmen!
Postutdelning imorgon får ja inte glömma. Har varit alldeles för lat och inte gått nått än. Och det är mitt eget fel. Men kanske tar en sväng sen innan Ida ska komma..

Hade bra!