onsdag 4 februari 2009

Kaaallt

Brr vad kallt de är nu. Sitter här och fryser,och pappa vägrar att höja värmen. Skulle behöva vantar och täckbyxer känns de som. Vi hade prov idag, jag tycker de gick ganska bra.. Är ju alltid småstressad så det är saker man glömmer men men. Jag "tror" alltid att jag bara kommer få G eller IG på ett prov så då blir man ju inte besviken iallafall. Haha.

Vi gick på UH efter skolan, jag Viktoria och Sandra. Jag drack chailatte och det var jättegott! Är det nåt som man borde prova så är det det. Väldigt niceigt :D
Usch vad jag har haft ont i magen idag ! Hade först ont i magen och sen efter ett tag börja det göra ont i både magenoch ryggen, men de konstigaste var att det typ stråla ner mot ena låret. de var skit konstigt. Jag hoppas verkligen inte det blir så imorron..
.

Curling imorron får väl se hur det går!